Search SYABAS  
Home » Media »

Media :: Press Release

Tiada Gangguan Perkhidmatan Pembayaran Bil Air Melalui JomPAY
 

10 MEI 2016

Kuala Lumpur: Syarikat Bekalan Air Selangor Sdn Bhd (SYABAS) ingin membetulkan kenyataan “Gangguan Sementara Bayaran Bil Air SYABAS melalui  JomPAY”.

 

SYABAS ingin memaklumkan kepada pelanggan bahawa tiada gangguan pembayaran Bil Air SYABAS melalui JomPAY dari 16 Mei sehingga 20 Mei 2016. Pelanggan boleh meneruskan pembayaran Bil Air melalui JomPAY seperti biasa pada tarikh-tarikh tersebut.

 

Pelanggan yang membayar Bil Air dari 16 Mei sehingga 20 Mei 2016 akan berpeluang untuk memenangi hadiah-hadiah menarik. Satu (1) unit “iPod touch” akan dihadiahkan setiap hari dari 16 Mei sehingga 20 Mei 2016 untuk pemenang yang membayar bil melalui JomPAY.

 

Sempena dengan kempen ulang tahun JomPAY yang pertama, ‘Drive home a BMW with JomPAY', pelanggan SYABAS yang membayar Bil Air melalui JomPAY layak untuk memenangi sebuah BMW dan menikmati bil dibayar selama setahun. Kempen ini sedang berlangsung dan akan berakhir pada 5 Ogos 2016. Pelanggan boleh membayar melalui JomPAY di Perbankan Internet dan Telefon Mudah Alih bank-bank di Malaysia.

 

Dikeluarkan oleh:

Amin Lin Abdullah

Ketua Jabatan Komunikasi Korporat

Kumpulan Air Selangor.

More Press Release ...
Penambahbaikan Sistem Agihan Air di Hulu Langat 
Gangguan Bekalan Air Sementara di Petaling, Sepang dan Hulu Langat 
Kerja-kerja Penambahbaikan Sistem Agihan Di Klang dan Kuala Langat Siap Awal 
Penambahbaikan Sistem Agihan Air di Wilayah Klang/Shah Alam dan Kuala Langat 
Lebih Mudah & Cepat Untuk Memohon Akaun Bekalan Air Baharu 
Bekalan Air Pulih Di Kuala Lumpur Dan Gombak 
Gangguan Bekalan Air Sementara di Kuala Lumpur dan Gombak 
Gangguan Bekalan Air Sementara di Hulu Langat 
Penambahbaikan Sistem Pengagihan Air 
1 | 2